...


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej! Fin blogg :)

Hur lång är du? Du ser ganska lång ut på bilder! :-)

Vart brukar du handla dina kläder? Och favorit butik?

Har du något favorit plagg?

2012-05-11 @ 00:15:44
Postat av: linda magnusson

diggar din blogg du är så dig själv i den, läst den ett tag nu.

spelar du fortfarande fotboll? jag gör de, längtar till sommaren verkligen så man kan spela sönder!

har du alltid bott i hus? och ditt rum är fint fint.

2012-05-13 @ 23:40:19
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Jag är 1.72. Jag handlar på olika ställen. Bik Bok, HM, Vila. Allt möjligt faktiskt, jag tycker väldigt mycket om ZARA och Vila:) Jag trivs bra i kostym eller klänningar.



Jag slutade spela fotboll i somras. Mycket pga benhinneinflamation som aldrig gick över. Jag har både bott i hus och lägenhet, men trivs mycket bättre i hus:)

2012-05-14 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0