Hola

He.. he ... he stor bloggare Fredd här;) Nej men fullt ös har det varit. Maaaaaaaaaaassa plugg som vanligt och just nu är det mer än någonsin. Idag åkte jag faktiskt in till skolan för att skriva ett matteprov och plugga lite företagsekonomi. Känner mig helt slut efter veckan så nu har jag lånat massa filmer av jens som jag ska somna till, sen är det bara att kliva upp tidigt imorgon igen, fotbollsträning.

Kult att min mamma håller på att konstruera ett eget marsvinshus, vad det nu är? Hon har stört mig i mitt film tittande med allt sågande och spikande. Får se vad resultatet blir haha.


Tänkte visa lite prylar jag har köpt på loppis till mitt rum.
Jens var elak när jag visade sakerna.

Jag: Kolla vad jag har köpt idag, visst var det fint!
Jens: Ehhh.. Ja om du vill kan du ju få min mormors gamla kläder på samma gång?





Kommentarer
Postat av: emma

Likadana stolar som vi har hemma i vardagsrummet ju! grymt fina :D

2011-03-13 @ 21:49:32
URL: http://emmaakampe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0