Hiihi

Igår var vi och kollade på friskolekampen och Thoren var grymma! Jag och Hillevi skrek så att vi nästan tappade rösten. Skönt att jag är ledig idag.

Jag drömde fyra olika drömmar i natt, herregud. En var riktigt konstig. Hillevis mormor hade dött(usch hemskt, jag älskar den lilla knubbisen) och Hillevis syster ringde till mig och sa att allt var mitt fel fast jag hade inte en aning om att hon var död. Så åkte jag hem till Hillevi och Hillevis mamma tyckte tydligen också att det var mitt fel. Sen helt plötsligt kom Hillevis pappa in och frågade om dom skulle åka till Leksand så dom lämnade mig och drog. Jag var tydligen kvar i Hillevis rum och helt plötsligt ligger Isa och Hampus bredvid mig i Hillevis säng medan Jenny Wallinder har en lektion för oss. Hon stod helt naken och skrev på en skoltava och Isa viskade till mig att vår nya lärare (alltså Jenny) hade nice röv. Haha. Sen ringde Hillevis pappa till mig och sa att hela deras familj hade förvandlats till fiskar och att dom åkte i en jätte stor fisks mage till Leksand. Så jag var tvungen att åka till Leksand för att hjälpa dom ut ur den stora fiskens mage. När jag hade fått ut alla småfiskar (hela Hillevis familj) så låg dom marken helt döda så jag var tvungen att kasta i dom i vattnet igen sen hittade jag dom inte. Haha det värsta var att jag typ började gråta för att jag tydligen hade dödat Hillevis mormor och sen hade jag inte lyckats rädda hennes familj (fiskarna).

Jag måste ju ha nåt fel som drömmar såna sjuka drömmar.

Kommentarer
Postat av: smet

hahahahh valken..

2011-03-18 @ 11:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0