Blir lite besviken på mig själv

Tusan, jag vill verkligen springa men jag orkar inte. Kom hem halv 7 fikade och skrev lite och sen känns det så sent. Jag ska hinna plugga, kolla på idol och duscha också, tiden räcker inte till. Sen är jag en sån där som absolut inte kan gå och lägga mig efter tio, men jag ska kanske försöka klämma in en promenad med mammsen. Dagen har varit riktigt bra, har busat massa med mina bästa och skrattat åt Martin som förövrigt var GRYM i dag. Han är så jäkla smart och gör allt så mycket roligare. Tuff snubbe det där.


En bild på Jullis, vet inte riktigt vad hon tycker om den men det skiter jag i. Jag tycker att hon var riktigt fin på denna bild:)


Kommentarer
Postat av: tuffs

hon är ju inte som mig.. den lilla horan

2010-09-22 @ 21:57:37
Postat av: Anonym

Hahahaha kanintänderna

2010-09-23 @ 08:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0