Mot Norrtälje

Skoldagen är avklarad, ja hela skolveckan. Underbart med lite ledighet. Ledigheten börjar dock med en resa till Norrtälje, jag orkar verkligen inte fast jag är taggad på att spela men det känns liite långt. Samling 16.15 och match kl 19 jag kommer ju vara hemma i natt. Får hoppas på att vädret hålleri sig.

Jag har gått runt och haft ont i magen hela förmiddagen pga den där jäkla nationella biologi labben. I dag skulle åtta stycken göra den och jag gick verkligen och hoppades på att jag skulle slippa, men självklart så ropar hon upp mitt namn. Konstigt nog så gick det ganska bra, trots att jag är världs sämst på labbar. Nu är jag riktigt glad att jag fick vara bland dom första som gjorde det så har jag det överstökat. Jag har bestämt att jag ska ta med kamera till skolan nästan varje dag nu sista tiden, vill verkligen ha kvar så mycket minnen som möjligt.

Upptäckt att jag har lite för mycket kläder i jämförelse med utrymme satt nu har jag skaffat mig en klädhängare till. Plus lådor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0