Måndag

Måndag igen, skönt att det är slappt i skolan iaf. I dag har vi kollat på två filmer och inte mycket mer, eller jo jag blev irriterad när min spanska lärare tvingade oss att sitta och prata med henne på spanska för att lättare se vilket betyg vi skulle få. Första spanska provet fick jag två poäng från mvg och det som jag fick tillbaka i dag fick jag mvg på. Varför kan hon inte bara sätta ett mvg i stället för att hålla på med massa förhör, nu kommer jag ju inte få det betyget jag vill ha eftersom att det inte gick särskilt bra. Helt oförberett också. Mycket intressant att läsa jag vet, men jag blir så less.

Något som är väldigt bra är att Petra (vår förr förra musiklärare) har tagit över träningarna till vår avslutning, Fredrik vägrar ju komma tillbaka satt det är ju tur att nån vill ta hand om det.

en vän

Kommentarer
Postat av: Anonym

finaste <3

2010-08-14 @ 16:48:06
URL: http://paulineekstams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0