Lång dag

Oj vilken lång dag det har varit, fast den har varit ganska skön. Började dagen med att sova 15 minuter längre WOw! sen är det ju jätte trevligt att komma till det vidriga helvetet (skolan) och skriva nationella i biologi i 120 minuter och sedan ännu 30 minuter till efter det. Det som var bra va att vi slapp en hel förmiddag med herr Henke, inte för att jag ogillar den snubben men jag hade inte riktigt någon lust att sitta och skriva pm hela förmiddagen, då va nästan nationella bättre faktiskt. Onsdagar är ju väldigt jobbiga så först hade vi alltså en förmiddag med biologi sen etfer lunchen skulle vi ha fysik, kemi och matte skoja inte att jag blev trött och irriterad, men sen kom Annacarin och sa att vi fick kolla på film och sedan sluta tidigt satt de tackar jag verkligen för!

Min mobil lever sitt egna lilla liv och vill inte fungera. Det är så jobbigt när man har alla nummer på telefonen och man måste få tag på någon. Tekniskt skit som jag inte förstår mig på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0