Just nu så...

SAKNAR jag min underbara Hillevi
vill jag ha sommarlov
vill jag inte vara skadad så att jag kan spela fotboll
vill jag ha tillbaka min telefon
vill jag bara kunna slänga mig på soffan och skita i allt plugg

Aja när den här veckan är slut så har vi i alla fall inget kvar att göra, ÅÅÅHHH så skönt skoja inte att jag ska fira det. Kanske med en stor tårta och massa godis, hmm låter bra. Jag är glad för sam provet gick toppen(tror jag iaf), Mvg på mitt Pm och Engelskan gick också bra, ska göra andra delen i morgon:) Nu är det spanska tills i morgon och biologi pm till Fredag. Dock är jag riktigt orolig för idrotten nästa vecka, jag vill verkligen inte sänka mitt betyg där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0