Trött

Jag somnade halv tolv igår och vaknade tolv i dag. Hm sönt, men jag är fortfarande trött. Jag gjorde ett inlägg i går men det kom aldrig upp på bloggen. I alla fall så mötte jag upp mamma i Tierp igår. Vi köpte present åt Sara som fyllde 16 år i Fredags;) Sen köpte jag ett linne och en annan tröja åt mig själv. Juste jag köpte en ny foundation också. Testade en sån där mineral foundation pulver pryl och den var mycket bättre än jag trodde, så den ska jag nog fortsätta använda. Annars byter jag alltid och har olika, men den här blev en favorit. Lite senare åkte jag hem till Sara där även alec, Moa och Hiwi va. Det bjöds på taco gratäng och kladdkaka med glass, mums!

Ja, ungefär så här såg jag ur i går.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhoooj Fleeed! nygging, tmekas?

2010-03-08 @ 21:24:13
URL: http://moabergfoth.blogg.se/
Postat av: ff

Ja men varför inte;)

2010-03-08 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0