Tisdag

Det är soligt ute och jag är glad, trött men jo jag är glad. Jag ska skriva jätte mycket på mitt pm i dag så att jag hinner med att slöa lite resten av dagarna. Nationella proven tar verkligen på krafterna märkte jag i dag, men samtidigt är det skönt att slippa dom vanliga lektionerna. Man är väl nervös innan och sen sitter man där i timmar och bara skriver och efter känner man bara en stor lättnad sen blir man väldigt trött. Vädret får mig på spring humör så det kanske blir en runda sen. Ska kika om kaffet är klart och sen sätta mig i sängen och fortsätta med skrivandet. Förresten hörni, Fannys och Saras tredje låt som nu ligger ute på youtube är mycket mycket bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså nej, gör inte så att fler folk lyssnar på den

2010-03-16 @ 18:19:20
URL: http://jagfannyjohansson.blogg.se/
Postat av: luseeeen

vad heter den?

2010-03-17 @ 16:37:17
Postat av: Anonym

men ni la ju ut den på youtube?

2010-03-17 @ 19:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0