Some stuff

Halloj jag är mitt uppe i kemin, ska snart gå och lägga mig. Dagen har bjudit på många goda skratt tack vare en bra klass. Henke tvingade oss att skriva en analys på mindre än 30 min av en riktigt skum novell. Tur att vi fick bli indelade i grupper annars hade jag fått lite panik tror jag. När jag kom hem somnade jag, det var länge sen nu som jag somnade efter skolan. jag har tvingat mig själv till att inte göra det under en tid nu eftersom att det blir så jobbigt att komma igång igen om man väl har somnat. Jag och Julia skulle ju gymma runt 4 så det var tur att mamma kom hem ungefär då. Att gymma gick väl sådär, tuppluren resulterade som sagt i att jag var väldigt seg, sen har jag skapligt ont i kroppen efter styrkan igår, men vi kämpade på i alla fall jag och Jullan;)

Lite prylar jag gillar

Inte så bra kamera kanske, men det får duga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0