Otroligt!

Det känns verkligen jätte konstigt att vi inte har något speciellt den här veckan. Vi har bara spanska läxa, matte läxa och sen har väl jag kemi prov men det är verkligen inget mot hur det brukar vara. Så i dag tog jag mig friheten att följa med Sara hem, härligt. Oj vilket bråk det blev i dag ångående tröjorna vi ska beställa, hehe vi kom i alla fall fram till något vettigt till slut. Jobbiga pojkar som ska tjafsa emot;) Nu sitter jag och lyssnar på Sara som spelar gitarr och jag ska verkligen bara slappa i dag, kanske ska skicka in mina labbar i kväll men annars äre bara vila som gäller. Jag testade även att vara med på idrotten i dag men det gick åt helvete så nu gör det ännu ondare i ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0