Louring

Hehe Henke drog en louring på mig i dag, varför skulle han lära sig det där för bara jobbigt:P

dagen har endast bestått av sovande, eller jag har inte sovit bokstavligen men min hjärna har varit någon annan stans och jag har varit sjukt tröt. Det är som att jag inte kan komma i håg vad som har hänt eller vad jag har gjort i dag, jag blandar bara ihop alla dagars händelser till en stor röra. Men jag var duktig och höll igång när jag kom hem så att jag inte skulle somna till innan träningen för då hade jag inte kommit upp igen. Det funkade faktiskt för när jag kom till träningen blev jag piggare;) Vi testade att spela lite på grus vilket kändes mycket konstigt, men helt underbart att få komma ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0