Bella & Tyra show

Jag har mått dåligt i några dagar nu. Blåsor i käften, ont i huvet och riktigt trött, men det blrjar bli bättre nu känner jag. Jag och mamma åkte förbi Evelina igår kväll och lämnade pengar till kläderna så i dag hoppas jag på att få hem min baby rosa mys tröja med ett par svarta mjukisbyxor. Lite kul att vi gjorde vårt egna tryck i bak tkr jag;) I dag blir det en mys Fredag och jag tror jag ska städa lite. Juste i morgon ska vi spela match, den skulle ha varit förra helgen men det blev ju nästan snöstorm där på Söndagen satt det får bli i morrn i stället. Ska bli riktigt kul att få komma ut och spela:D Jag hann inte kolla på live sändningen av bella tyra show i går så det har jag roat mig med i dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig fred!

ses ngt på lovet? :)

2010-03-27 @ 18:58:55
URL: http://jagfannyjohanssson.blogg.se/
Postat av: Fled

Jag gärna;D

2010-03-28 @ 11:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0