Helt slut

Okej, jag är så jäkla trött efter första träningen, men oj så kul det var. Innan jag blev sjuk för ungefär två veckor sen så sprang jag ju nästan två gånger om dagen, men sen var det så jobbigt att komma i gång igen efter förkylningen.

I dag har jag klarat av en massa viktiga saker, blir nästan lite stolt över mig själv;) Jag och Hillevi har även varit skabbigare än skabbigast. Inte för att det är något ovanligt men tänkte att ni ville veta i alla fall. Vad händer mer i Falkens liv, jo jag har skämt ut mig satan två gånger på en vecka och varit på två lite för galna fester.

Lite blandat













Kommentarer
Postat av: Emma

Hur kunde du lägga in den där skabbiga bilden på mig? Det finns inte ord för hur besviken jag är på dig just nu fled :(

2010-08-16 @ 21:00:51
URL: http://emmateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0