Bra länge sen

ops.. jag har inte skrivit på väldigt länge. Man kan väl säga såhär att jag har haft annat för mig? nej. Men nu börjar jag känna att det är sommarlov, dock är det väldigt svårt att njuta av det när man saknar alla så mycket. Klassen, alla lärare mm. I Måndags åkte jag, Hillevi och Sara till Saras stuga på Toften. Det var underbart väder och vi solade, badade, grillade och fiskade (vilket var första gången för mig) och jag blev arg när jag inte ens fick en enda liten mört när jag till och med hade pinat mig själv till att ta i en slemmig mask. Mamma och jag tog en powerwalk såhär på kvällskvisten och nu sitter jag här med min kaffekopp, väntar på Hillevi och längtar till Lördagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0