Onsdag

Hej bloggen;) Dagen har varit mocket bra. Det kändes lite konstigt i morse att inte ha HK, men samtidigt skönt eftersom man slipper ett ämne och får mer tid för de andra. Henkes lektioner var som vanligt roliga/konstiga/bäst och vi hade muntliga nationella både i går och i dag vilket var ganska lätt. Varför jämför Henke första världskriget med tjej bråk i 7an:P? haha. Min kropp känns helt slut efter tre dagars hård träning men det är ganska skönt ändå, att ha kommit in i träningen. I morgon kommer morfar hit och hjälper mig med fysiken, jag ska försöka läsa lite i kväll också, av det jag förstår;)

Gårdagens

Dagens

Kommentarer
Postat av: M.

Hehe a hej! Vi får lov att träffas om ett tag så får vi byta ;)

2010-01-13 @ 22:36:57
URL: http://moabergfoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0