Ny jacka

I Fredags åkte jag och Emma in till stan, hon skulle köpa skor och jag en jacka. Emma hittade ett par jätte snygga stövlar och jag sprang runt i alla affärer och försökte hitta en jacka. Jag kollade i flera affärer men hittade ingen bra, sen gick jag in på cubus och där fanns en varm snygg jacka som också var billig, perfekt;) Efter det gick vi och åt på kina. När vi skulle hem var det strul med tågen och fy vad jobbigt det var. Fick vänta länge på station i Uppsala och sen även i Tierp. Till slut kom vi i alla fall hem.

Igår började vi träningen, det var väldigt skönt. När jag kom hem låg Emma fortfarande och sov, men jag tvingade upp henne. Vi fortsatte sedan till familjen Kämpes hem. Sara kom och vi kollade film:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0