Min kväll

Jag kan inte komma i håg när jag var uppe så sent som jag var i natt. Jag somnade väl vid 6 tiden i morse tror jag, så kan det gå när man umgås med sina vänner. Jag åkte i alla fall hem från Emma ganska tidigt i dag och min kväll kommer nog spenderas framför tvn, mamma köpte två nya filmer i dag och sen blir det nog lite städning också:)

hahah igår kväll så skulle mormor skjutsa mig till Emma eftersom att hon ändå skulle åka den vägen när hon skulle hem. Det var 25 minus ute och väldigt mörkt och helt plötsligt gick bilen sönder, vi hörde hur det bubblade om den och den började ryka. Eftersom vi inte kunde fortsätta köra så klev vi ut i ingenstans och mormor tvingade mig att gå och plinga på i närmaste hus för att vi skulle få värma oss (jag hade inte planerat att vara ute så jag var endast klädd i tunna jeans med hål i och en kort jacka) Tyvärr eller kanske som tur var så var det ingen hemma i det där huset, jag hade skämts att stå där inne. Bilen fungerade ju inte heller så det var lika kallt i den som ute. Folk måste ha tyckt vi var sjuka som sprang runt på vägen i små cirklar inlindade i filtar. När vi äntligen fick tag i mamma så dröjde det även en bra stund innan hon kom och hämtade upp oss. Tro mig, mina tår var verkligen på väg att gå av, jag tror aldrig jag har haft så ont och känt sån smärta pga kyla:O Men lite kul vare, en upplevelse. Det roliga var att kvällen innan när mormor och jag var på väg hem från Tierp så åkte vi längs Söderfors vägen som är ganska öde, så sa mormor -Nej sånt här är ju jobbigt med vintern, all kyla. Här ute skulle man inte vilja sitta fast:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0