Bra dag

Tjenare, dagen har varit mycket bra:D Jag sov hos Sara i natt och vi kollade på Beck flickan i jordkällaren och på nån skit bra film med Jessica Alba (har för snygg kropp). Mamma ringde och väckte mig vid halv tio vilket var väldigt jobbigt men jag kom upp och sedan i väg till Stockholm för att fira mammas morfar som fyller 94 år i dag, konstigt nog så är han hur pigg som helst och väldigt modern av sig:P Melina följde också med, tråkigt att hon ska hem i morgon, hon har varit här ganska länge nu:) Jag och mamma har tränat å nu ska jag se film.

Å mormor kommer hit på Måndag då ska hon hjälpa mig med min symaskin jag fick i julklapp:D:D




hmm.. vad har hänt med mitt smink?


Jag kanske borde utöka min garderob med lite färger?

Kommentarer
Postat av: johanni

gillar jackan (a)

2010-01-03 @ 14:08:02
URL: http://hijaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar;)

2010-01-03 @ 20:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0