Lääänge sen

Hej, jag har inte bloggat på vääääldigt länge nu. Har inte mått så bra, inte orkat och inte haft tid. Men nu känns det som att jag är igång igen;)

Ja vad har jag gjort på sista tiden. . . Jo jag har pluggat och tränat och pluggat och tränat och ja inte mycket annat. Känns väldigt väldigt bra att Hillevi och jag har börjat leka igen. Hon är ju trots allt helt underbar och svår att klara sig utan. På sista tiden har jag varit helt inne i serier, eller det är jag alltid men extra mycket nu. Det känns jätte konstigt att inte kolla på Paradise längre:O Har suttit och sett om lite på tv6 play. Lite kul att Jackie vann, den mest blåsta människan i programmet:p.

Skolan var riktigt bra i dag. Jag var hemma hos Isa och pluggade i går och vi när jag skulle hem bestämde vi att vi skulle försöka sitta uppe hela natten och plugga. Om man inte svarade när den andra skrev godnatt utan hade råkat somna så skulle man få tugga vägg. Som tur va så gick det bra, jag gick väl å la mig vid 1 tiden, men det var kämpigt att hålla sig uppe så länge. Jag fattar inte varför jag blir trött så tidigt på kvällarna nu. I sjuan kunde jag sitta uppe till 2 utan problem Men i alla fall så var jag inte särskilt trött i skolan, tur de eftersom att det var prov plus att jag skulle sitta och sälja fika. Det kom i stället på eftermiddagen, så jag sov från halv 3 till 5 när jag kom hem.

I morgon är det fest och jag tror att jag har bestämt outfit, kanske blir nån liten ändring;)


Kommentarer
Postat av: julia

galet snygg outfit, gillar!

2010-02-12 @ 22:19:32
URL: http://frostbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0