Fruktsallad

Oh jisses vad jag är bra på fruktsallader:D Gjorde nyss en väldigt god sådan med jordgubbar, kiwi, banan, appelsin och lite nötter å russin. I dag har jag varit i skolan och Onsdagar är värst, men konstigt nog klarar jag av dom i alla fall. Eller förra Onsdagen åkte jag hem efter lunch för jag blev så arg på Henke (förlåt Henke men du retar upp mig en aning ibland). Jo det är så att Henke skulle faktiskt kunna läsa det här. Jag vet att han har läst Isas blogg satt;) När jag kom hem var jag riktigt trött så jag la mig i soffan och slog på tvn, sen har jag vart på en skapligt hård fotbollsträning, mocket sönt. Juste i går fick jag och Moa hjälp av en väldigt schysst snubbe på gymmet. Han hjälpte oss att lägga upp ett tränings shema, så nu jävlar Mooi ; D

Gotti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0