Tisdag

Hejsan, Idag har jag varit på bra humör. Jag fick sova till kl 8 och började skolan kl kvart i 12. Jag var dock inte särskilt glad eftersom att vi skulle ha engelska med Marika, men då säger hon att vi ska kolla på film. Kul tänkte jag, hoppas det inte är nån skitfilm som det alltid är. Nej vi fick titta på hennes favorit film, Love actually:D Jisses vad glad jag blir, hur underbar är inte den då. Vi fick lite frågor som vi skulle svara på och sen fick vi sluta. Det kallar jag slappt. Matilda följde med mig hem för att gymma, gick riktigt bra. Nu ska jag läsa på till i morgon, ska hålla mitt föredrag.

Veckans inplanerade träning
Måndag: fotobll
Tisdag: Gymma
Onsdag: powerwalk och styrka
Torsdag: fotboll
Fredag: gymma
Lördag: fotboll
Söndag: vila, kanske en powerwalk

dagens:

träning: 1,15 h gym

kost:

frukost: gröt

lunch: mandlar,, russin och hälsofil

mellanmål: mandlar

middag: gröt


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin :9

2010-12-11 @ 17:02:47
Postat av: johanna

vart är örhängena ifrån? (;

2011-01-25 @ 19:14:04
URL: http://lillajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0