Söndag

Nu är idet Söndag igen... Jag ska snart klä på mig täckbrallorna och dra ut i skogen för att hugga gran. Igår åkte jag och mamma till Stockholm för att handla julklappar och hämpa igelkotten till Becca (usch) så det blev ingen träning igår. I fredags var vi på föreläsning, den var helt värdelös. Jag åkte in lyssnade på en timmes värdelös föreläsning och åkte hem igen, ganska värdelöst. Följde med Lina hem och gymmade med henne och Erik.

Fredag:

träning: 1,5 h på gymmet

kost:

frukost: kalkonmacka och turkisk yoghurt med bär

lunch: gröt

mellanmål: banan

Middag: kycklingsallad


Lördag:

träning: ingen

kost:

frukost: En kalkonmacka och banan

lunch: kycklingsallad

kväll: smoothie och en halv fullkornsmacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0