Onsdag

Hejsan. Långdagen har varit helt okej, mitt föredrag gick bra. Roger är så dum han tror att alla hans uppgifter tar en halvtimme att göra men hela klassen gör klart dom på 5 minuter så därför får vi gå en timme tidigare. På företagsekonomin var jag duktig, gick och satt mig själv och läste i 2,5 timme. På samhällskunskapen skulle vi göra ett grupparbete där vi behövde fota, så jag fick åka hem kl 3 i stället för 5, ganska skönt. Vilket även resulterade i att jag hann med att gymma. Skulle egentligen powerwalkat eftersom att jag skulle komma hem en halvtimme innan gymmet stänger, men det var skönt att jag fick gymma i stället. haha jag tvingade med mig mamma, det var lite kult men hon va duktig;)

Jag har hittat en riktigt bra blogg. Blondinbellas nya personliga tränare. Kikade lite på några av dom hon har hjälpt och det var helt sjuka resultat på bara 10 veckor!
Dagens:

träning: 1h på gymmet

kost:

frukost: gröt och fullkornsknäckebröd macka med skinka

lunch: banan och en knäckemacka

mellanmål: nötter

middag: ägg, fetaost, rödlök och gurka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0