Föreläsning

hallå, idag är jag inte ledig men det känns ganska bra ändå. Alla 1or ska in och lyssna på en föreläsning som börjar kl 12. Jag trodde den skulle hålla på till 5 men förmodligen slutar den 2, skönt. Sen ska jag hem och gymma och ikväll blir det en massa plugg, sen kommer nog Jens också. Jag är ganska stolt över mig själv, jag har börjat äta fullkornsknäckebröd utan smör och med kalkon. Trodde aldrig att jag skulle kunna ta bort smöret helt men det va helt okej om man har te eller kaffe att doppa i :) Jag har verkligen panik just nu, har ingen aning om vad jag ska handla för julklappar det är så jäkla krångligt!

Gårdagens:

träning: Styrka, 1,5 h fotboll, powewalk med Lina

kost:

frukost: knäckebröd med kalkon och gurka

lunch: yoghurt och banan

mellanmål: nötter

middag: blomkål, tomat och kött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0