London resan

Nu är jag hemma från London ungefär 4 dagar försenad, vilket absolut inte gjorde något för mig eftersom att vi fick lite extra tid i underbara London. Jag har verkligen haft världens bästa vecka med världens bästa mormor, oj vad vi har skrattat´, shoppat och haft det bra. Första tre dagarna bodde vi på Camberland som ligger mitt på Oxford street. Det var riktigt snyggt, men kanske lite stelt. Frukosten däremot var MUMS! jag har ätit så himla mycket gott. Andra hotellet vi bodde på var betydligt bättre och mysigare. Där fick vi två rum;) ÅÅH jag vill tillbaka!  nåt som va riktigt jobbigt va att stå ute kl 4-6 på morgonen och frysa häcken av sig i väntan på flyget.


hotell nummer 1

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHAH.. den där ''statyn'' ( eller vad man säger), jag trodde det var en riktig snubbe som bah hade lagt sig där xD

2010-04-26 @ 16:36:43
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jo men han låg där i receptionen, dom hade inte råd med nån staty så han fick gö de ist ;)

2010-04-27 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0