Gymnasie knas

Ja nu är det lite jobbigt för min del känner jag. Har varit sten säker på mitt val tills nu satt nu ska jag byta, men jag måste ha hjälp och det börjar bli ont om tid. Hm, bara jobbigt jag orkar inte hålla på. Får hoppas på att det löser sig.

Härligt att jag inte somnade för en kl halv tre i natt och gick upp halv sex, inte säskilt mycket sömn för lille Fredd. Men jag ville ju vara vaken när mamma och Becca kom hem sådär vid 11 tiden. Sen satt vi ju och prata hur länge som helst plus att jag skulle plugga och sen gick det självklart inte att sova eftersom att det var tretusennihundrafemtiotvå plus grader i mitt rum. Jag var riktigt nära på att somna sådär vid halv 2 tiden men då ringde nån jävel med dolt nummer på mobilen. Vilken normal människa sitter och ringer med dolt nummer kl halv två på natten på en Söndag och sen bara lägger på. Måste vara nån som vill förstöra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0