Dating in the dark

Jag och Sara har bara slöat hela dagen, jag har städat lite eftersom att min älskade syster och mamma kommer hem från Egypten i kväll. Har inte träffat dom på två veckor och nu saknar jag dom riktigt mycket. Just nu sitter vi och glor på dating in the dark och en av tjejerna är verkligen så jäkla dryg, jag klarar inte av att se henne. Hon pratar störigt och hon vill inte träffa en kille som inte är helt beroende av böcker. Det är det enda hon snackar om. Åh böcker, vilken är din älsklings författare. Sen säger hon att man är osmart om man inte hela tiden läser böcker. åh vilken hemsk människa. 

Det va riktigt trevligt att träffa klassen igår. Kul kväll med underbara människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0