Ballongmage

Min mage är väldigt konstig måste jag säga. Varje gång jag har ätit något eller druckit kaffe så ser jag gravid ut. Den blir jätte spänd och helt rund så blir det jätte jobbigt att gå. Och går man till doktorn säger dom bara att jag har magkatarr och ska sluta med kaffe, synd att det inte funkar bara! I dag har jag gjort tre prov och haft en redovisning känns lite mycket, men det är grymt skönt att ha det gjort. Nu har jag bara glosor kvar vilket inte brukar vara så jobbigt sen har specialdag på Torsdag då jag ska ha idrott hela dagen plus att vi får sovmorgon;) Sen ledig på Fredag perfekt. Mamma kom precis hem med en solo tidning till mig och hon hade även köpt nån film som vi ska kolla på i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0