Trött!

Hallu. Måste säga att jag är fullkomligt utmattad efter denna vecka har haft fysikprov, hk prov, biologiprov och redovisning. När man äntligen är klar med all denna skit, man är dö trött och det är Fredag så borde man få vila ut, men inte då! Man har ju lärare som inte riktigt tänker när dom lägger prov. Det är bara att börja plugga till de kommande fem proven som äger rum dom två närmsta veckorna. I dag fick vi iaf avsluta dagen med film, fick se I taket lyser stjärnorna som jag visserligen redan sätt men det var bra mycket skönare med film än att sitta på samhällskunskapen och vad nu den sista lektionen va? Har varit så upptagen med datan sen jag kom så jag har fortfarande inte hunnit äta något och nu är jag hur hungrig som helst. maten i skolan va ju hemsk som vanligt, OÄTBAR! (inte för att jag smakade, men det luktade gammal firre i hela matsalen). Det fick bli choklad till "bion" i stället;) Nu kom mamma hem från affären, hoppas hon har köpt någon bra mat. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0