Tjoho

I går åkte vi till skolan för show möte, men det var ingen där. Eller vi var 4 st fast alla friends på månen skulle komma:P men det gick bra iaf. Jag, Hillevi, Sofia och Emma var riktigt duktiga vi kom på ganska mycket faktiskt. Efter det gick jag och Emma på en promenad och köpte lite godis och sedan fortsatte vi hem till Emma där vi gjorde glass med chokladsås. På kvällen skjutsade Anders hos hem till vackra Söderfors så tog vi en tripp förbi snuffel och Robert. Trevligt, Amina ger en alltid ett gott skratt;) och hon hade fått en kattunge, ååå söt den var. I vanliga fall hatar jag katter men den här slickade mig på tårna och satt inte klorna i mig:D

I dag hade jag tänkt att bara ligga hemma och slöa, får se om jag kanske hittar på nåt mot kvällen.


Kommentarer
Postat av: viktoria

Får alla vara med i showen? :D

2009-10-28 @ 15:07:57
URL: http://vicccu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja självklart:D

2009-10-29 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0