Tjoho mannar!

Hola! lååång dag, inte särskilt ovanligt för Söndagar då man har ångest för skolan. Kom precis på att jag inte har lämnat lägenheten en enda gång i dag, helt sjukt. Har bara pluggat, suttit vid datan och kollat på tv. Förutom när världens jobbigaste tjej kom och trängde sig in, tvingade mig att göra popcorn,kolla på playa del sol,hjälpa mig med bloggen,diskutera partyutklädnader och en massa annat värdelöst skit som hon bidrog med. Det var väl enda gången i dag som jag fick slita mig från mina superroliga sysslor. Men man får stå ut och låtsas som att man tycker det är kul att träffa min vän Amina ibland, jag vill trots allt inte göra henne ledsen.

Kommentarer
Postat av: aaaamina

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah!!! du glömde förressten nämna att du tvingades klämma pormaskar :D

2009-10-12 @ 09:55:49
URL: http://aminis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah juste det bästa av alltxD

2009-10-12 @ 15:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0