Söndag

Jag och mamma åkte till Gävle i går och jag hittade lite prylar till Torsdag. bland annat en snygg spets klänning från Cubus som även var billig 199kr. På kvällen kom Emma och Sara hit, mycket skoj. Morfar hade tagit med sig filmen "Gudfadern" som tydligen ska vara "Den bästa amerikanska filmen som gjorts" det stod så på fodralet och jag hade även fått tips om den från massa andra. Ärligt talat, det var den sämsta skit jag sett. Vi kollade en timme och ingen av oss fattade ett skit. Visserligen var den 3 timmar lång men om det inte har hänt nåt efter en timme blir det liiiite långtråkigt. Nu på förmiddagen har jag legat och tittat på reprisen av idol eftersom att jag missade början av det i Fredags. Jag bytte kanal när RNB snubben skulle försöka sjunga rock, jag SKÄMDES! Sen hittade jag massa video band som det inte stod nåt på så jag började titta igenom dom och ett av dom måste tillhöra Emma för det var verkligen bara på hennes familj och när Linnea döptes. Jag var med lite också, måste säga att jag var mycket attraktiv i min ungdom och smidig! Nu ska jag snart dricka kaffe och återvända till Tvn och sen ska jag och mamma ut och gå.


Kommentarer
Postat av: Emma

det var seriöst den sämsta film jag någonsin sett xD

2009-10-28 @ 15:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0