Read my mind

I morse gick jag upp kl 6, satt på kaffe, gjorde iordning mig snabbt och sedan tog jag mitt kaffe och traskade in till soffan och satt i ca en halvtimme och glodde på tv. Superskönt att göra sig i ordning så att man hinner med å morgonmysa i soffan eller sängen tycker jag. Jag slapp åka buss också, mamma åkte lite senare så jag fick skjuts av henne. Alla skoldagar borde vara som våra Måndagar, vet inte varför men dom är så slappa. Livskunskap, nästan alltid håltimme nån lektion och sen långrast och bara sköna lektioner, förutom spanskan! CRAP! Jag har spanska prov på Torsdag och jag fattar inte ett skit, förstår ju inte vad det är Agneta vill man ska plugga på heller. Som sagt bra dag i skolan iaf! När jag kom hem blev jag förbannad på syrran som vanligt. Förstår inte varför men jag blir sur på henne hela tiden och jag har tänkt efter, för det mesta är hon faktiskt snäll men jag har ingen annan att irritera mig på så det får bli henne. Nej jag ska sluta med det, jag älskar min syster. Abodis lektion i dag var skitkul. Fotboll, basket och handboll härligt:D När jag kom hem var jag faktiskt duktig å klädde på mig träningskläder och gick ut och sprang. Skönt och jobbigt. Ska kila nu, mitt kaffe är klart. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0