Mohah

Hihi... Jag är glad... det gick bra på matteprovet:D:D Ovanligt bra! och det gick bra på spanskan i dag, första gången det verkade som att Agneta tyckte om mig: Hon sa att jag hade ett bra flyt och bra uttal:D. Usch i dag var idrotten riktigt tråkig, jag älskar idrott och det är i stort sätt alltid kul men icke i dag(inget illa mot Erik som höll i lektionen) men jag hade hoppats på roligare lekar. Ja för i dag hade lata Emanuel inte kommit på nåt att göra så då frågade Erik om han kunde hålla i lektionen, så kom vi på att vi skulle leka lekar men det var inte särskilt kul.. I dag skulle egentligen jag behöva råplugga, men Fridh kom och påminde om att det var öppet hus på Thoren. Så när mamma kommer hem från jobbet åker vi till Uppsala, jag får väl plugga i bilen. Jag har tagit syrrans dator, om hon kommer hem nu är så är jag död, inte bra.. Aja ska byta om nu.

Kommentarer
Postat av: emma

vad tyckte du om thoren då?

2009-10-26 @ 15:42:37
URL: http://emmabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0