Kaffestund framför datan

I morse var jag sååååååhär trött, men jag ville vara snäll mot mamma och låta henne sova eftersom att hon inte hade sovit på två dygn så jag satt väckarklockan på ringning i stället för att låta mamma gå upp och väcka mig som hon alltid gör innan hon åker till jobbet. Jag somnar nämligen väldigt ofta om nu för tiden när jag har ställt klockan och mamma har hunnit åka. Men eftersom att mamma inte skulle upp i morse så fick jag inte somna om(skulle även ha prov första lektionen) och det gick faktiskt mycket bra,  jag gick upp kvart i 6, gjorde kaffe och satt mig och skrev av min uppsats från datorn för att skrivaren inte fungerade, jippi.. i går kväll skrev jag först en kladd och sen renskrev jag på datorn, så märkte jag att skrivaren inte fungerade fast Morfar hade lagat den, så jag var helt enkelt tvungen att skriva den en gång till. Tur att det var en kort sådan! Det praktiska provet i HK gick bra tycker jag, maten blev iaf väldigt god! Åkte bil hem och sen jag kom hem har jag bara hunnit prata lite med mamma, gjort kaffe och suttit här. Hade tänkt springa men det är kallt och blött, Jag springer nog på crosstrainern
i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0