Hm, mat?

Kom precis hem från affären med morfar, handlade lättfil och banan som min frukost har bestått av i två veckor nu. Jag är hungrig men jag orkar inte laga mat och vill inte ha mackor, jobbigt... Första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att dra på mig mjukiskläder och koka kaffe. I dag dissikerade vi kolunga, fy helvete vad äckligt det var! det stank och va slemmigt. Usch inget för mig. Hade även friends möte, jag gillar verkligen friends och ja tycker det är bra medlemmar nu också. Nya 7orna verkar jätte trevliga:) Vi bestämde att vi skulle ha första show mötet för alla som vill vara med kl 12 på Måndag. I och för säg så är det lov, men jag offrar gärna några timmar för ett roligt möte där vi ska komma med massa ideer till en show:D Sista timmen i dag hade vi matte prov (veeeerkligen inte mitt ämne) konstigt nog gick det bra, tror jag? Ja svara på allt utom nån där jag bara gjorde halva uträkningen. Ska inte sitta här för länge, måste plugga.

p.s EvehjärtaMäki.


Kommentarer
Postat av: evelina

mäki är min bebis <3

2009-10-21 @ 21:16:03
URL: http://philiparbast.blogg.se/
Postat av: Emma

Ett mkt sött par måste jag säga (y)

2009-10-22 @ 18:36:44
Postat av: Anonym

otroligt;)

2009-10-23 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0