Greetings from space

Jisses vad trött jag har varit hela dagen, sov på bussen, sov i 20 minuter när jag kom till skolan, höll på att somna på flera lektioner och sov när jag kom hem:O Just när man är som tröttast så har man som mest att plugga... Ska försöka kämpa dom här sista dagarna innan lovet också, sen ska jag i stort sätt vila TVÅ veckor! Veckan efter lovet är det prao och jag tänker då inte göra något ansträngande så jag hade tänkt praoa med mamma. Visserligen på världens tråkigaste jobb men jag får sluta tidigt och säkert vara ledig nån dag;) Om jag hinner hade jag tänkt städa och sortera lite i kväll. Ska försöka få i ordning alla papper och skolböcker mm. Funderar fortfarande på vad jag ska klä ut mig till på halloween, kom med förslag någon! Överst på listan för i kväll: Plugga och träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0