Frukost.

Trevlig kväll hos Sara igår, fast jag somnade vid 1 tiden medan alla andra satt uppe. Är lite små sur för att Karolina åkte ut från idol igår, okej hon va verkligen inte bra igår men annars är hon ju grym! Och vad fan gör den där R&B snubben kvar, han är sämst samma sak med Camilla. vaknade vid 11 hos Sara gick upp å drack kaffe och kollade på beck (Gunvald grr) tror att det var Gamen. Sen efter det slog vi på wallander som är nästan lika bra som Beck;) Mamma kom och hämtade mig runt 1, jag kom väl hem för en timme sen, kom på att jag inte hade ätit nån frukost så jag plockade fram lite rester från igår. Mammas wook till frukost funkade mycket bra. Åh!Nu kom hon in och serverade kaffe. Med för mycket socker, synd.. När jag är klar med datan hade jag planerat att jag skulle springa, har inte gjort det på en vecka tror jag men jag får nog lov att avstå från det för jag känner att jag har fått massa blåsor både i halsen och munnen, kan tyda på att jag börjar bli sjuk:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0