Fredag!

Tjena, i dag mår jag inge vidare trött och ont i magen å huvet så jag är hemma från skolan. vaknade halv 11 och gjorde kokosbollar till frukost, jag har varit så duktigt och nyttig hela veckan så i morse var jag ganska så sugen;) Har kollat runt lite på datorn och nu ska jag försöka hitta nån bra film att mysa framför. Var ju på öppet hus i går och Thoren verkade ganska bra, fast jag ska kolla på lite andra skolor också, vill gärna se fyris. Visst är det skönt med en liten och mysig skola som Thoren men samtidigt känns det lite roligare och mer spännande med en stor skola med väldigt mycket nytt folk. Ajja jag har lång tid att fundera över skolval, sam vet jag iaf att det blir. I dag ska jag ta mig i kragen och sätta i gång med städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0