Was I the only one

Tjenare. Uss jag har ont och jag är arg för att mitt busskort inte fungerar nu när jag ska till tandläkaren i Uppsala! Jag får försöka fixa det där på nåt sätt. Wiho i morgon fyller jag år och ni får gärna komma på fika runt halv tre sådär när jag kommit hem från skola. kakor och tårta bjuds det på;) juste fiskedam också!

jag måste lämna in min vita klocka på lagning, båda mina klockor har gått sönder. Först gick den vita sönder så då köpte jag en ny som gick sönder väldigt fort. Den lämnade jag in på lagning och nu gick den sönder igen fast jag satt i hop den själv, den kommer ju antagligen gå sönder igen.

Kommentarer
Postat av: julia

fiskedamm, underbart fred!!

2009-11-24 @ 15:52:21
URL: http://frostbit.blogg.se/
Postat av: evelina

WIHOO, kalas!

jag och emma har köpt jääääääääääättefin present :D

2009-11-24 @ 19:17:21
URL: http://philiparbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0