Vinter

Hejsan gott folk, nu börjar det blir vinter. Det snöar verkligen ute, inte sånt där lite halv snö blandat med regn utan det är snöflingor. Fast jag tror inte det kommer att ligga kvar men i alla fall;)

Jag har redan hunnit med ganska mycket denna morgon.
*Vaknat
*ätit frukost
*kollat på tv
*promenerat
*duschat
*och just nu sitter jag framför datan och dricker te.
Jag ska åka in till stan i dag hade jag planerat. Jag tror aldrig jag har åkt till stan helt själv faktiskt, men det kan väl vara bra att pröva det också. Får se, om Fanny eller Moa är lediga kanske jag kan träffa dom på stan också, skulle vara trevligt.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag träffade moa och fanny igår, när jag skulle åka hem från tierp :D

2009-11-05 @ 11:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0