Uss!

Inte ett dugg kul. Det var länge sen jag mådde så här dåligt, i går kväll hos Julia kunde jag knappt prata och när jag skulle sova gjorde det ont i hela kroppen. Kände att jag inte skulle klara av att cykla hem i morse även om det är en väldigt kort bit, så jag ringde mamma som fick komma och hämta mig och när jag kom hem tappade jag rösten i kanske 20 minuter, jag fick verkligen inte fram ett ord, det blev bara en massa pip ljud. Nu har jag fått tillbaka den och har tagit en tablett så lite bättre känns det iaf. Jag och mamma har kollat på reprisen av idol, nja ingen som var jättebra tycker jag eller jo Reza, hon är alltid grym! Nu sitter jag här med en kopp kaffe i handen och ska försöka göra om bloggen lite. Ångest för skolan har jag också, i och för säg så har jag prao i en vecka nu , men det är iaf massa plugg att ta tag i.


Kommentarer
Postat av: evelina

ofta vi har saker att plugga? ;o

2009-11-01 @ 15:45:15
URL: http://philiparbast.blogg.se/
Postat av: evelina

ofta vi har saker att plugga? ;o

2009-11-01 @ 15:45:28
URL: http://philiparbast.blogg.se/
Postat av: fled

Ja, bild och sen har jag sam prov ;/

2009-11-01 @ 22:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0