Tråk väder

Jag sitter här och kollar ut genom fönstret, usch vilket väder det är helt grått ute. Okej om det bara var så för att det börjar bli mörkt men det har ju varit så hela dagen. Inte konstigt att man blir trött och seg. Jag tog en ganska lång sovstund och vaknade för nån timma sen Nu sitter jag och försöker lära in massa till ekonomi provet.

Kom på att jag fyller år snart. När man var liten började man räkna ner dagarna till sin födelsedag flera månader innan. Nu kommer man på det några veckor före bara. Som förra året var det nån kompis som påminnde mig en vecka innan, det känns inte riktigt lika spännande längre;). Jag ska i alla fall önska mig pengar och bara shoppa. Sen vill jag ha One tree hill boxarna också, eller iaf nån av dom. Det är svårt att komma på saker man önskar sig, lättare med pengar så man kan gå i affärer och välja själv.


Kommentarer
Postat av: Fanny

fin bloggdesign och fan vad snygg du e!

2009-11-09 @ 08:44:36
URL: http://jagfannyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0