Tja

Äntligen första dagen in skolan på nästan tre veckor. Först lov sen prao och nu sjuk, men jag gick till skolan i alla fall. Gick väl ganska bra fast jag höll på å börja gråta i matsalen. Det gjorde läskigt ont i munnen och jag var jättehungrig men det är omöjligt att äta. hade planerat att ta med soppa till skolan men jag orkar inte ta med mig matlåda och sen fråga lärarna om jag kan få värma det och bla bla bla. Skönt att killarna är på prao fast lite tråkigt är det ju, men man får mer gjort utan dom;) I dag skulle jag och Emma haft box på idrotten men jag är way too sjuk för det så det sprack. Isa hoppade in i stället för mig och dom skötte det galant, jag ska hålla dans lektion för sjuorna sen så det blir nog bra. I dag kom lill Håkan till skolan och hälsade på:D Honom har jag saknat. Hörde något om att vi skulle ha honom ett tag nästa månad, underbart!

Juste, brandalarmet gick i dag. Precis när vi skulle börja friends mötet så började det tjuta, ganska så onödigt. Det var tydligen ingen övning för "det luktade bränt inne på lövet" och bara för det fick vi stå ute och frysa. Det kom till och med brandbilar men det var ingen som hittade nåt fel så det var bara att gå in igen. Irriterande! Rosita sa att jag skulle göra ekonomi provet i morgon så nu ska jag smeta på massa bedövningsmedel, försöka få i mig lite soppa och sedan sätta i gång med läsningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0