Söööndag

Jahapp då var helgen snart slut. Varför går den alltid så fort? I går firade vi morfar, Helena och Molly kom förbi. God mat och otroligt god efterrätt. Mamma gjorde glass men smält choklad, varma jordgubbar och nötter. På kvällen lekte jag med Lina och Hillevi. Juste jag hade träning också, sådär vid 9 tiden. Jag gillar att träna på morgonen, ganska så skönt. I dag ska jag börja med geografin och bara slappa.


Usch jag sov med smink i natt, det måste vara det jobbigaste som finns. Man känner sig så äcklig när man vaknar på morgonen och hyn blänker av den feta foundationen. Nu har jag i alla fall skrubbat ansiktet riktigt noga och smörjt in mig. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0