So damn good

Japp, nu sitter jag här igen. Jag och syrran städade hela lägenheten som en liten överraskning tills mamma kom hem, hon blev jätteglad. Vad har jag haft för mig annars, Jo igår kväll sådär vid halv tolv tiden när jag låg och läste kom jag på att jag skulle ställa klockan på 7 bara för att jag kände för att kolla på vakna med the voice. Självklart så funkade inte det särskilt bra eftersom att jag är en väldigt morgontrött person, så när den ringde i morse stängde jag bara av den och sov i stället till 1, underbart bara underbart. Kolla in beccas blogg förresten, en kompis till henne har designat den och den blev riktigt snygg. Hon gör min nu, ska bli kul å se hur den blir. Väldigt duktig tjej har sätt flera bloggar som hon har gjort och hon är bara 12 år.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hon kanske kan fixa min också haha :D

2009-11-03 @ 18:43:15
Postat av: fannsing

vad heter beccas blogg då? :)

2009-11-03 @ 23:08:02
URL: http://jagfannyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0