Ofattbart!

Jag klarade det, jag är uppe och sitter och kollar på vakna med the voice. Men varför? Jag är "ledig" och ställer klockan på 7 för att kolla på vakna med the voice, i och för säg så är det ett mycket händelserikt och bra morgonprogram men man går väl inte upp kl 7 för det. Så varför gjorde jag det? Jag vet faktiskt inte, men jag har märkt att man blir lite konstig av att bara vara hemma hela dagarna. Fast det är ganska så skönt att inte sova bort hela dagen, nu har jag en massa extra tid för plugg, underbart....

Ska skriva lite om hur mycket jag tycker om "vakna med the voice". Ja, programmet gör verkligen min morgon. Det är kan man säga som "nyheterna" fast för den lite yngre generationen. Man får reda på det senaste inom kändisvärlden som nästan alla vi ungdomar tycker är spännande och man får också skratta lite, vilket man inte brukar göra annars kl halv 7 på morgonen. I dag var Henrik Hjelt gäst i programmet, komiker från Parlamentet och skådespelare bland annat i Playa del sol(ett av mina favorit program när det gäller humor). Jag upptäckte att han är väldigt lik Hillevis pappa förutom att han Henrik inte har hår. Juste dom berättade om en tjej på 11 år i Bulgarien som precis har fått barn med en 19 åring:O De träffades tydligen i en lekpark när flickan sprang runt och lekte och killen va väl antagligen på väg nånstans och råkade gå förbi . Heeeeeelt sjukt, vad är det som händer! Det konstiga var att hon blev överlycklig när hon fick beskedet att hon var gravid. Va? bara väldigt skumt.

Aja, nu ska jag gå och göra en till kopp kaffe bara för att försöka hålla mig vaken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg design, vi har lika :)

2009-11-04 @ 11:34:22
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0