Måndag

I morse, eller ja kanske inte i morse men kl 12 i alla fall så vaknade jag av att morfar kom in i rummet och hade köpt halstabletter åt mig. Han kände även på min panna för att kolla om jag var varm. Jag kunde inte somna om så jag gick upp och hämtade en film. Efter ett tag kände jag ångest för att jag bara låg och slöa i stället för att plugga så nu har jag suttit här sen dess och skrivit på bild arbetet, det är riktigt svårt men jag måste erkänna att det är lite inressant. Skriver just nu om renässansen och konstnären Botticelli, hoppas jag får i hop nåt bra. Glömde äta frukost så morfar kom precis in med en ost och skinkpaj, skaplit skönt att ha morfar här han gör allting åt en;) ne nu måste jag fortsätta. Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0